Telefoonservice uitbesteden
Telefoonservice uitbesteden? Duurzaam idee! Het uitbesteden van je telefoonservice is een verstandige keuze die diverse voordelen met zich meebrengt. Als bedrijfseigenaar is het constant zoeken naar manieren om je bedrijfsvoering te optimaliseren en tegelijkertijd kosten te verlagen. Met ons geadvanceerde belsysteem zorgen we dat gesprekverslagen via onze automatische koppelingen direct bij personen van de juiste afdeling terecht komen. Het uitbesteden van je telefoonservice biedt een slimme oplossing om dit te bereiken.
Telefoonservice 24/7
Door het toevertrouwen van je telefoonafhandeling aan Contactprovider, creëer je verschillende voordelen. Allereerst bespaar je waardevolle tijd en middelen die anders besteed zouden worden aan het opzetten en onderhouden van een interne telefoonservice. Dit stelt je in staat om je te focussen op andere essentiële aspecten van je bedrijf, zoals productontwikkeling, marketing en strategische planning. Bovendien profiteer je van de expertise van professionals die gespecialiseerd zijn in het afhandelen van telefoongesprekken en klantvragen. Deze deskundigen beschikken over de juiste vaardigheden en kennis om op een professionele en vriendelijke manier met je klanten te communiceren. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en technologieën op het gebied van klantenservice, waardoor ze een uitstekende klantervaring kunnen bieden.
Het uitbesteden van je telefoonservice kan ook kostenefficiënt zijn. Je betaalt alleen voor daadwerkelijk behandelde gesprekken en bent vrijgesteld van de kosten die gepaard gaan met het werven en trainen van interne medewerkers. Bovendien kun je door je telefoonservice uit te besteden schaalvoordelen behalen door meerdere klanten tegelijkertijd te bedienen, wat leidt tot efficiëntiewinsten en lagere tarieven. Benieuwd naar hoe wij de telefoon opnemen?
Telefoonservice 24/7 = succesvol klantcontact
Kennis maken
Zijn we een match? Waar liggen je uitdagingen? Wij willen je graag leren kennen.
Strategie bepalen
Met onze expertise kijken we hoe wij je bel flow kunnen optimaliseren met onze diensten.
Aansluiten
Nu gaan onze technische mensen aan de slag om je pakket in te richten en klaar te maken.
Ontzorgen
Nadat onze telefonisten zijn ingewerkt zitten ze klaar om de telefoontjes van je klanten op te nemen.
Telefoonservice automation
Optimaliseer je pakket op basis van de vereisten van je bedrijf door diverse modules toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan een geautomatiseerde begroeting voor wanneer je bedrijf gesloten is, een menu met keuzemogelijkheden voor doorschakeling en de functionaliteit om automatisch terugbelverzoeken te ontvangen. Deze kenmerken zullen een enorme verbetering brengen aan je klantenservice. Met het uitbesteden van je telefoonservice openen zich onbeperkte mogelijkheden!
Aanvraagformulier
Vragen over telefoonservice uitbesteden? Vul onderstaand formulier in en wij komen spoedig met je in contact om je aan te sluiten.
Kies je pakket
Starter
€60,-/ per maand
Inclusief:
- Bereikbaar van 08:00 - 17:00
- € 2,25 per gesprek + verwerking
- Doorverbinden mogelijk
- Terugbelverzoek per mail
Smart
€150,-/ per maand
Inclusief:
- Bereikbaar van 08:00 - 17:00
- Inclusief 75 gratis gesprekken
- € 1,82 per gesprek + verwerking
- Doorverbinden mogelijk
- Terugbelverzoek per mail
Premium
€250,-/ per maand
Inclusief:
- Bereikbaar van 08:00 - 17:00
- Inclusief 150 gratis gesprekken
- € 1,82 per gesprek + verwerking
- Doorverbinden mogelijk
- Terugbelverzoek per mail
Platina
€350,-/ per maand
Inclusief:
- Bereikbaar van 08:00 - 17:00
- Inclusief 250 gratis gesprekken
- € 1,82 per gesprek + verwerking
- Doorverbinden mogelijk
- Terugbelverzoek per mail