Telefoondienst uitbesteden

Telefoondienst uitbesteden?

Telefoondienst uitbesteden? Slim idee! Als ondernemer ben je altijd op zoek naar manieren om je bedrijf efficiënter te maken en kosten te besparen. Een slimme manier om dit te doen is door je telefoondienst uit te besteden.

0
Jaar ervaring
0
Sterren op Google
0 +
Partners

Waarom telefoondienst uitbesteden?

Als ondernemer zijnde kun je profiteren van veel voordelen wanneer je ervoor kiest om je telefoondienst uit te besteden. Zo kan het je veel kosten besparen, doordat je geen extra medewerkers hoeft aan te nemen en te trainen. Dit bespaart niet alleen geld, maar ook tijd. Bovendien hoef je geen investeringen te doen in telefooninfrastructuur en onderhoud, waarop je nog meer geld kan besparen.

Een ander voordeel van het uitbesteden van je telefoondienst is dat je hiermee een professionele indruk kunt maken op je klanten. De medewerkers van de dienst zijn namelijk getraind om op een vriendelijke en deskundige manier met klanten om te gaan, waardoor zij een positieve indruk krijgen van jouw bedrijf. Dit kan bijdragen aan een hogere klanttevredenheid en meer loyaliteit.

Uitbesteden telefoonservice

ContactProvider zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent voor je klanten, ook buiten kantooruren. Hierdoor hoef je geen potentiële klanten te missen en ben je altijd in staat om vragen en problemen snel op te lossen. Dit draagt bij aan een goede reputatie en kan bijdragen aan een grotere klantenkring. Benieuwd naar hoe wij de telefoon opnemen?

De 4 stappen
naar succesvol klantcontact

klantcontact contactprovider
1
Kennis maken

Zijn we een match? Waar liggen je uitdagingen? Wij willen je graag leren kennen.

2
Strategie bepalen

Met onze expertise kijken we hoe wij je bel flow kunnen optimaliseren met onze diensten.

3
Aansluiten

Nu gaan onze technische mensen aan de slag om je pakket in te richten en klaar te maken.

4
Ontzorgen

Nadat onze telefonisten zijn ingewerkt zitten ze klaar om de telefoontjes van je klanten op te nemen.

telefoondiensten uitbesteden

Telefoondienst automation

Pas je pakket aan op de behoeften van je bedrijf door verschillende modules toe te voegen. Denk aan een automatische begroeting wanneer je gesloten bent, een keuzemenu met doorschakelmogelijkheden en de mogelijkheid om automatisch terugbelverzoeken te ontvangen. Deze functies zullen je klantenservice naar een hoger niveau tillen. Met het uitbesteden van je telefoondienst zijn de mogelijkheden eindeloos!

Aanvraagformulier

Vragen over telefoondienst uitbesteden? Vul onderstaand formulier in en wij komen spoedig met je in contact om je aan te sluiten.





    Kies je pakket

    Starter

    60,-/ per maand

    Voor de starter
    Meer informatie

    Inclusief:

    • Bereikbaar van 08:00 - 17:00
    • € 2,25 per gesprek + verwerking
    • Doorverbinden mogelijk
    • Terugbelverzoek per mail

    Smart

    150,-/ per maand

    Voor de (door)groeier
    Meer informatie

    Inclusief:

    • Bereikbaar van 08:00 - 17:00
    • Inclusief 75 gratis gesprekken
    • € 1,82 per gesprek + verwerking
    • Doorverbinden mogelijk
    • Terugbelverzoek per mail

    Premium

    250,-/ per maand

    Voor gevestigde bedrijven
    Meer informatie

    Inclusief:

    • Bereikbaar van 08:00 - 17:00
    • Inclusief 150 gratis gesprekken
    • € 1,82 per gesprek + verwerking
    • Doorverbinden mogelijk
    • Terugbelverzoek per mail

    Platina

    350,-/ per maand

    Voor gevestigde bedrijven
    Meer informatie

    Inclusief:

    • Bereikbaar van 08:00 - 17:00
    • Inclusief 250 gratis gesprekken
    • € 1,82 per gesprek + verwerking
    • Doorverbinden mogelijk
    • Terugbelverzoek per mail